Veelgestelde Vragen

Bestellen

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Dit hangt af van de status van uw bestelling, u kunt contact met ons opnemen en dan helpen wij u zo spoedig verder. U kunt ons bereiken via de contactpagina of het contactformulier, vermeld hier altijd uw bestelnummer.

Wanneer word mijn product geleverd?

De levertijd verschilt per product en per merk. Bekijk hier de levertijden: https://luxlampen.nl/pages/bestelling-en-levering

Ik heb geen orderbevestiging gekregen?

Mogelijk heb je een verkeerd emailadres ingevuld of is onze bevestigingsmail in de Spam terecht gekomen. Mocht dit niet het geval zijn dan kan je ons bereiken via de mail of telefoon om het zo spoedig mogelijk op te lossen. Deze contactgegevens zijn te vinden op de 'Contact' pagina

Ik wil een bestelling plaatsen, dien ik hiervoor verzendkosten te betalen?

Wij rekenen op al onze producten gratis verzending binnen Nederland en België!

Verzending

Mijn bestelling is niet aangekomen, wat nu?

Neem contact met ons op, zodat wij zo spoedig mogelijk kunnen kijken wat er mis is gegaan, en u alsnog blij kunnen maken met uw bestelling

Wat gebeurt er als ik producten bestel met verschillende levertijden?

Wij zullen het voorradige product zo snel mogelijk leveren, mocht je liever wachten tot je gehele bestelling compleet is kan dat ook. Neem contact met ons op om je bestelling in zijn geheel te ontvangen.

Een of meerdere producten zijn beschadigd geleverd, wat nu?

Indien uw pakket schade heeft opgelopen tijdens de verzending, kunt u contact met ons opnemen via de contactpagina en dan lossen we het probleem graag voor u op!

Retourneren

Binnen welk tijdsbestek kan ik mijn bestelling retourneren?

Wij bieden een retourtermijn van 30 dagen aan, je kan op deze pagina lezen welke retourvoorwaarden wij hanteren.

Wanneer wordt mijn aankoopbedrag terug gestort?

Na ontvangst van de geretourneerde bestelling zullen wij deze binnen 14 dagen controleren en zorgen dat het aankoopbedrag wordt teruggestort

Wat is het retouradres?

Het retouradres van jou bestelling kan verschillen, omdat wij vanuit verschillende leveranciers leveren. Neem gerust contact met ons op, zodat wij u hierbij verder kunnen helpen en de producten kunnen retourneren.

Wat zijn de criteria voor de ontvankelijkheid van een geretourneerd product?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel (of distributiecentrum) zijn voor eigen rekening. Deze kosten verschillen per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@luxlampen.com. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is

Product gerelateerd

Hoe kom ik erachter of een product dimbaar is?

U kunt de informatie over de dimfunctie van een product vinden op de productpagina, onder het kopje productdetails. In de lijst met eigenschappen kunt u terugvinden of ook uw product dimbaar is, als dit er niet staat vermeld dan is de lamp niet dimbaar

Hoe kom ik erachter of een product over een LED bron beschikt?

Indien uw lamp een LED lichtbron bevat staat dit aangegeven onder de productdetails. Productdetails valt terug te vinden op de productpagina.

Is het erg om het aangegeven wattage op de fitting te overschrijden?

Als op de fitting aangegeven staat dat het wattage van de gewenste lichtbron hoger is dan het maximale wattage die de lamp aan kan, raden wij het u af deze lichtbron te gebruiken.

De lamp is stuk gegaan, wat nu?

Als het een lamp met fitting betreft, kan deze lichtbron eenvoudig worden vervangen. Bij armaturen waarin LED lichtbronnen zijn verwerkt, zal het gehele armatuur vervangen moeten worden.

Kan ik de armatuur direct ophangen zodra hij geleverd is?

Dit verschilt door het verschil in armaturen. Sommige zullen bij levering al kunnen worden geïnstalleerd, anderen moeten door logistieke redenen nog gemonteerd worden. Een uitleg over de montage wordt meegeleverd met de rest van uw bestelling.

Naar wat ben je opzoek?

Mijn winkelwagen